Veelgestelde vragen
Bestellen & Bezorgen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor 15:00 besteld is overmorgen in huis.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Ons logistieke proces wordt afgehandeld door Post NL. U heeft ook de mogelijkheid om de bestelling op te halen op één van onze markten.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en afgerekend dan ontvang je altijd een bevestiging van je bestelling per email. Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen dan kan je via jouw account onder “mijn bestellingen” zien of je bestelling is gelukt. Mocht je toch twijfelen neem dan contact met ons op via 06 45 26 85 62.
Kan ik een bestelling nog wijzigen?
Wanneer je de bestelling nog niet hebt afgerekend kan je de bestelling nog wijzigen. Nadat je hebt afgerekend kan je de bestelling niet meer in zijn geheel wijzigen.
Retourneren & Annuleren
Kan ik bestelde producten retourneren?
Het retourneren van versproducten is mogelijk wanneer de producten niet voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen of beschadigd zijn tijdens transport. Een retouraanvraag kan je regelen via info@biologischekaas.nl en zal vergezeld moeten zijn van een geldige reden en/of foto’s.
Moet ik betalen bij retourneren?
Wanneer het versproduct niet aan de gestelde kwaliteitseisen voldoet of beschadigd is dan zijn de retours vrij van kosten.
Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?
Wanneer je een retouraanvraag hebt gedaan en deze is door ons bevestigd dan kan deze niet meer worden teruggedraaid. Mocht je dit product alsnog willen dan kan je deze opnieuw te bestellen en afrekenen. Wanneer je het product opnieuw besteld is verrekening met het te ontvangen aankoopbedrag van de reeds lopende retouraanvraag helaas niet mogelijk.
Hoe snel ontvang ik mijn geld na retourneren?
Het aankoopbedrag van je retouren wordt uiterlijk binnen 24 uur overgemaakt naar de bij ons bekende bankrekening.